افزایش حجم آلت تناسلی

هزینه افزایش حجم آلت تناسلی با ژل+ فیلم

 

تزریق ژل در چه افرادی انجام میشود؟

 

خیلی از مردانی که به دنبال یافتن راهی برای افزایش حجم آلت خود هستند اغلب دیدگاهی نادرست از اندام خود دارند. پس باید در طی جلسه مشاوره، درک فرد از اندازه و انتظاراتی واقعی او از افزایش آلت بایستی مورد بحث قرارگیرد. قبل از شروع درمان بایستی تمامی سوالات و نگرانی‌های خود را با پزشک در میان بگذارید و انتظاری واقع‌بینانه از نتایج تزریق ژل پیداکنید. برخی از بیماران ممکن است نیاز به جلسات روانپزشکی یا مشاوره قبل از درمان نیاز داشته باشند.

باید توجه کنیم که  طول آلت در حالت شل ۷ تا ۱۰ سانتیمتر یا  در حالت نعوظ ۱۲ تا ۱۶ سانتیمتر طبیعی است. و قطر آلت در حالت شل ۹ تا ۱۰ سانتیمتر طبیعی است.

 

تزریق ژل به آلت برای افرادی مناسب است که حداقل  یکی از شرایط زیر را داشته باشد:

•    اندازه‌ی آلت او از لحاظ قطر کمتر از از حد متوسط باشد.
•   کوچکی آلت از نظر روانی اعتمادبنفس آنها را کم کرده است
•     زود انزالی دارند

 

شرایط تزریق ژل به آلت تناسلی

  1. عدم ابتلا به  بیماری مهم همچون بیماری‌های عفونی، عروقی و لنفاوی و غیره
  2. عدم ابتلا به عفونت منتقله جنسی فعال
  3. عدم ابتلا به  بیماری‌ فیموزیس یا پارا فیموز
  4. عدم ابتلا به بیماری پیرونی فعال
  5. عدم وجود  پروتز آلت
  6.  عدم وجود حساسیت به ژل‌های هیالورونیک اسید و یا پلی‌متیل‌متاکریلات
  7. سن بالای ۱۸ سال

حتما در صورتی که قبلا جراحی آلت انجام‌ داده‌اید و یا از روش‌های قبلی برای افزایش سایز آلت خود استفاده‌کرده‌اید حتما آن را با پزشک در میان بگذارید تا در مورد امکان تزریق ژل در مورد وضعیت شما تصمیم‌ گیری شود. و توجه کنید که این یک روش موقت است و ممکن است بعد از یکسال نیاز به تکرار داشته باشد.

در فیلم زیر دکتر یاسری در مورد تزریق ژل به آلت توضیحاتی را ارائه میدهند:

آمادگی قبل از افزایش حجم آلت

 

شب قبل استحمام انجام شود و موهای زائد اطراف آلت زده شود. یک هفته قبل از درمان از مصرف آسپرین، پلاویکس، ویتامین E، داروهای ضدالتهاب خودداری‌ شود تا از خونریزی، کبودی و یا سایر عوارض احتمالی پیشگیری‌شود.

روند تزریق

 

حدودا بیست دقیقه قبل از تزریق ژل، ارولوژیست بر روی قسمت‌هایی که قرار است در آنجا تزریق صورت‌بگیرد را ضدعفونی میکند و کرم‌ بیحس‌کننده میمالد. تمامی تزریق به وسیله‌ی یک سرنگ یا کانولا‌ی باریک  انجام‌می‌گیرد. تزریق ژل با کمترین درد ممکن همراه است که این درد به راحتی قابل تحمل است. . در برخی از موارد ممکن‌است که پزشک ابتدا دارویی به فرد تزریق‌کند که باعث نعوظ آلت او شود.

در این حالت پزشک بهتر می‌تواند به هنگام تزریق، ژل را در اطراف آلت توزیع‌  کند و شکل دهد. این نعوظ آلت ممکن‌است تا یک ساعت پس از جراحی نیز ادامه داشته باشد. پس از تزریق آلت تناسلی در داخل یک باند کشی پیچیده‌می‌شود. معمولا این  باند تا ۱۲ ساعت بر روی آلت باقی‌ میماند.

در ویدئوی زیر در یوتیوب دکتر یاسری در مورد روند تزریق توضیح میدهند. لطفا با وی پی ان وارد شوید:


بازکردن ویدئو

 

مراقبت‌های بعد از افزایش حجم آلت

 

هرچند که ایمنی این روش درمانی ثابت شده است اما احتمال رخداد برخی عوارض جانبی جزئی بصورت موقتی وجود دارد که عبارتند از:

•    ممکن‌است که  آلت فرد دچار کبودی و یا حساسیت شود. گاهی‌اوقات کبودی یک یا دو روز بعد از تزریق خود را نشان‌می‌دهد و معمولا خودبخود بهبود می یابد
•    احتمال دارد که تا چند روز پس از تزریق شاهد ورم باشد. گاهی‌اوقات و در صورت لزوم پزشک داروهای ضد ورم برای شما تجویزمی‌کند تا کاهش آن کمک‌کند.

•    درد شدید و یا مشکل در ادرارکردن از عوارض شایع تزریق ژل به آلت نیست پس در صورت مشاهده‌ی این موارد حتما با پزشک خود تماس‌بگیرید.

•    ممکن‌است برخی بلندی و پستی های کوچک به‌ وجود بیاید. ژل‌های تزریقی در ابتدا دارای خاصیت نرم‌کنندگی و منعطف هستند. این خاصیت یک مزیت است که امکان برطرف کردن ناهنجاری‌های جزئی را فراهم‌می‌کند. می‌توان با ماساژ‌ ژل را به سمت کلاهک یا پایه‌ی آلت حرکت داد.

•    تا دو هفته‌ی اول از برقراری رابطه جنسی و یا تحریک آلت خودداری‌کنید. به مدت حداقل سه هفته از برقراری رابطه‌ی معقدی غیرایمن بپرهیزید. در هفته‌ی اول روزانه حداقل دوبار آلت خود را بشویید.

•    فرد میتواند بلافاصله پس از تزریق، فعالیت‌های عادی خود را مجددا از سربگیرید.

•    لازم است که ۲ تا ۴ هفته‌ی اول پس از تزریق برای بررسی وضعیت و در صورت نیاز درمان‌های بعدی به  پزشک خود مراجعه‌کنید.

معمولا پس از گذشت ۲ هفته، نتایج حاصل از تزریق به بهترین حد خود می‌رسند زیرا ژل‌های هیالورونیک اسید در این مدت آب را ثابت و جذب‌می‌کنند.

 

هزینه تزریق ژل

هزینه تزریق ژل با توجه به نوع و برند ژل مصرفی متفاوت است ولی در ژل های معتبر به ازای هر سی سی از پانصد تا هفتصد هزار تومان متفاوت است. با توجه به اینکه آلت بین بیست تا چهل سی سی ژل برای افزایش حجم نیاز دارد (بسته به اندازه و حجم آلت تناسلی) ، این روش معمولا بین ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومان در مراکز مختلف هزینه دارد.

 

نتایج تزریق ژل به آلت تناسلی

 

بیماران می‌توانند بلافاصله پس از تزریق   نتیجه‌ی آن را ببینند. البته نتایج نهایی تزریق معمولا بعد مدت یک تا هفته بعد از تزریق نمایان‌می‌شوند.  پس از تزریق  تا یک هفته ممکن است  ورم موقت و متوسط و احتمالا کبودی داشته باشید.

تزریق ژل به آلت تناسلی در بیشتر افرادی که از زودانزالی رنج‌می‌برند میتواند باعث بهبود کنترل و افزایش مدت زمان انزال می‌شود. با این همه لازم به ذکر است که برای درمان زودانزالی روش های درمانی خوبی وجود دارد

در ویدئوی زیر دکتر یاسری به پاره ای از سوالات بیماران خود در مورد لین روش پاسخ میدهند:

اگر سوالی در این مورد دارین میتوانید در پایین در بخش کامنت ها بپرسین. دکتر یاسری و تیمشون پاسخگوی شما عزیزان هستند.

 

مطالب مشابه:

پروتزهای بادکنکی آلت تناسلی

36 پاسخ
  1. علیرضا نادری
    علیرضا نادری گفته:

    سلام آقای دکتر از تبریز مزاحم میشم بنده بخاطر کوچک آلت تناسلی هم قطری و هم طولی به هم ریخته مدتها هست دنبال دکتر مناسب هستم و از قیافه شما مشخصه که اهل انصاف هستید اگه صلاح بدونید فقط بدن منشی ها خدمت برسم بلکه زندگی از هم پاشیده را جمع و جورش کنید حالا از هر طریق مکن ممنونم منتظر جواب هستم ممنون

    پاسخ
  2. علیرضا نادری
    علیرضا نادری گفته:

    سلام آقای دکتر از تبریز مزاحم میشم بنده بخاطر کوچک آلت تناسلی هم قطری و هم طولی به هم ریخته مدتها هست دنبال دکتر مناسب هستم و از قیافه شما مشخصه که اهل انصاف هستید اگه صلاح بدونید فقط بدن منشی ها خدمت برسم بلکه زندگی از هم پاشیده را جمع و جورش کنید حالا از هر طریق مکن ممنونم منتظر جواب هستم ممنون نه بنده اولین بار شما را پیدا کردم.

    پاسخ
  3. ابوالفضل
    ابوالفضل گفته:

    سلام خسته نباشید
    آیا یک جلسه که ژل تزریق می‌کند بعد دو هفته میایم بعدش دیگه نیاز نیس بیایم پیش دکتر آخه من از شهرستانم بخواطر اون میگم

    پاسخ
  4. میلاد
    میلاد گفته:

    سلام وقت بخیر گفته بودین دو تا چهار سانت بزرگ میشه الت
    یعنی هم طول و هم قطر منظورتونه یا در مجموع؟

    پاسخ
    • علیمحمد یاسری
      علیمحمد یاسری گفته:

      زل و چربی فقط قطر رو افزایش میدن نه طول را. برای افزایش طول میتونین مقالات نربوط در سایت را مطالعه بفرمایید

      پاسخ
  5. Asef Asefi
    Asef Asefi گفته:

    سلام آقای دکتر، من ۶ سال به مریضی لنفاوی مبتلا بودم و شش ماه داروی استفاده کردم و بعد از اتمام داروی و تست خون و آزمایش گرفتم ۹۹ درصد بهتره شدم امکان تزریق ژل برایم وجود دارد. ممنون

    پاسخ

تعقیب

  1. […] هزینه افزایش حجم آلت تناسلی با ژل+ فیلم […]

  2. […]  افزایش حجم آلت تناسلی با ژل […]

  3. […] هزینه افزایش حجم آلت تناسلی با ژل+ فیلم […]

  4. […] هزینه افزایش حجم آلت تناسلی با ژل+ فیلم […]

  5. […] مورد روش های دارویی ، جراحی و تزریق ژل در مقالات دیگری صحبت کردیم که با لمس آنها میتوانید […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *